26 okt. 2013

299. Nutid



6 kommentarer:

  1. Bilden speglar verkligen nutid. Är det inte surf eller spel på telefonen är det datorn eller plattan...

    SvaraRadera
  2. Javisst är det där 100% nutid. Helt otänkbart tex 20 år tillbaka i tiden.

    SvaraRadera
  3. Jodu, nog är detta nutid:) Ibland tycker jag att det blir lite mycket av livet i den digitala världen och lite för lite utanför.

    SvaraRadera
  4. :) Ja, numera är det där en vanlig syn!
    Sv: Ja, det är en del av ett kyrkfönster!

    SvaraRadera
  5. Talande bild om nutiden. Jag undrar just hur jag skulle ha reagerat om jag fått se denna bild när jag var barn, alltså innan teve fanns i svenska hem? (Pappersbild då, förstås.) Den hade verkligen satt myror i mitt huvud.

    SvaraRadera
  6. Otroligt vad tekniken gått framåt bara på de senaste 20 åren för de är så länge privata mejladresser funnits!!! Nutiden i ett nötskal och jag är inte där ännu utan försöker bromsa!!! KRAM ;D

    SvaraRadera