12 jan. 2014

20. Lysande



34 kommentarer:

  1. Lysande...och Läppstiftet avslöjar var du är ;-)

    SvaraRadera
  2. Nog är det lysande allt :-).

    SvaraRadera
  3. Snygg mörkerbild, härligt alla dessa lysen:)

    SvaraRadera
  4. Jag vill bara titta in och tacka dig.
    Verkligen tacka dig för alla kommentarer du lämnar hos mig.
    Jag blir så otroligt glad för varenda en.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva! Jag tycker så mycket om dina foton! Ha en fin söndag :)

      Radera
  5. Tack för alla kommentarer :) Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  6. Absolut lysande! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  7. Helt klart lysande....snyggt fångat genom linsen....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  8. Så snyggt!! Nattfoto är kul!

    SvaraRadera
  9. Lysande fint fotat.

    SvaraRadera
  10. Fantastiskt foto över en stad som ligger mig varmt om hjärtat!

    SvaraRadera
  11. Lysande städer på avstånd är det något visst med. Lite spännande att fundera på hur alal har det där inne i sina lysande hem. Väldigt vackert

    SvaraRadera
  12. Väldigt vackert foto (!) - Natt/Kvällsbilder har jag alltid velat testa men aldrig riktigt kommit mig för. Du inspirerar med denna bild :)

    SvaraRadera
  13. Toppenfin kvällsbild. Det är kul med kvällsfoto och få se alla ljuskällor som finns därute. Snyggt!

    SvaraRadera
  14. Lysande ja visst och en härligt lysande bra bild dessutom =)

    SvaraRadera
  15. Superfint! Det lyser verkligen om den bilden.

    SvaraRadera
  16. Tusen tack för alla glada kommentarer! Gör mig så glad :)

    SvaraRadera
  17. Mycket fin bild på temat..
    Kram Kakan

    SvaraRadera
  18. Nog lyser kvällshimlen upp när man närmar sej en stad! Härligt med Göteborg!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  19. Snyggt ljus över staden.

    SvaraRadera
  20. Mycket vackert foto! Det ser varmt och hemtrevligt ut.

    SvaraRadera