9 okt. 2013

280. Höst





9 kommentarer:

  1. Underbara höst. När hösten visar upp den sidan gillar jag verkligen hösten. Annars kan den vara lite väl mörk och tung tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar miljö du hitta för höst! Underbara foton med tidlös stämning och perfekta till temat Frestande foto för promenader!!! KRAM;D

    SvaraRadera
  3. som ur en "sagan om ringen"-miljö! Så vackert med färgerna till de mörka bergen och huset.

    SvaraRadera
  4. Det är så vackert i naturen den här årstiden att det är svårt att bara välja ett foto till temat.
    Fina kontraster med den mörka gråa bergssidan på ena sidan vägen och de ljusa lätta trädkronorna på den andra. Ljuvliga höstbilder.

    SvaraRadera
  5. Dina foto gör en glad du fångade en av de bra sakerna med hösten

    SvaraRadera
  6. Fina kort ,jag tror att det inte finns mycket som slår denna höst i färgerikedom

    SvaraRadera
  7. Vackra bilder, du har fångat de fina färgerna jättebra! Ofta blir bilder lite dystra nör vädret är grått, men du har verkligen lyckats med motsatsen!

    SvaraRadera
  8. När man ser så här vackra bilder är man tacksam för att vi har årstidsväxlingar!

    SvaraRadera
  9. Nu är det verkligen vackert ute i naturen och man vill bara ut och fotografera. Hösten är verkligen underbar, men det tog ett bra tag innan jag insåg det. Kanske var det när jag började fotografera som jag fick upp ögonen för hösten

    SvaraRadera