3 jan. 2014

4. Singel



35 kommentarer:

  1. En bra bild som gör att man börjar sjunga :)

    SvaraRadera
  2. En gammal goding presenterad på ett föredömligt sätt. Snygg spegling i fartoskärpan.

    SvaraRadera
  3. Bra tolkning och fint fotat som vanligt! :)

    SvaraRadera
  4. Härlig tolkning! Kul att vara igång igen! :)

    SvaraRadera
  5. Snyggt tolkat! Och en riktigt bra singel! Varför spelar de inte den på radio? ;)

    SvaraRadera
  6. Singel och MASSA nostalgi. Snyggt i svartvitt.

    SvaraRadera
  7. Snyggt, snyggt, har nog inte ens en sådan längre... Läckert trixat med skärpan:)

    SvaraRadera
  8. Minnen från när man var liten. :) Både skivan i singelformat och sången.

    SvaraRadera
  9. Härlig bild... snyggt foto! Inte var dag man ser en singel...

    SvaraRadera
  10. Börjar genast nynna!
    Bra tolkning och bra fotat som vanligt. Håller med om snygg oskärpa på skivan..
    Tack för din kommentar hos mig - ja det var oerhört skönt att gå i mål efter så mycket strul.
    Kul att du är med i år igen!

    SvaraRadera
  11. ...det kom en ... vilka inspirerande och fina bilder.
    Tack för ditt besök, ja man kan ändra i kransen under året.
    Susann

    SvaraRadera
  12. Snyggt och bra tolkning som fick mig att dra lite på munnen.

    SvaraRadera
  13. Riktig nostalgibild. Speglingen i skivan ger det där lilla extra. Perfekt tolkning på temat :-)

    SvaraRadera
  14. Så härligt - jag "hör" melodin och skrattar!

    SvaraRadera
  15. Tjusigt! Gillar speglingen i skivan

    SvaraRadera
  16. Rolig tolkning och smart. :D

    SvaraRadera
  17. Vilken underbar tolkning - kluriga du!

    SvaraRadera
  18. Nostalgi och en riktigt bra bild :)

    SvaraRadera
  19. Så härlig bild. Ja tänk vad man spelade singlar och LP.

    SvaraRadera
  20. Snyggt vinklat och gillar hur du fångat temat! Suveränt!!! Kram och ha en skön helg ;D

    SvaraRadera
  21. Hade helt glömt bort att det fanns såna singlar också! Snyggt!

    SvaraRadera
  22. Bra bild, fyndigt!
    Får mig att tänka på när vi kastade frisbee med gamla "stenkakor" när jag var liten.
    Tiderna förändras !!! // Åsa

    SvaraRadera
  23. Snygg bild!!
    Det var tider det, på singlarnas och lpskivornas tid :)

    SvaraRadera
  24. Du är verkligen klurig! :) och tar supersnygga bilder har jag sett! :)

    SvaraRadera
  25. Åh, nostalgi! En bild att bli glad av :)

    SvaraRadera
  26. Du har ändrat i din blogg eller var det så länge sedan jag var här senast. Det ser så stiligt och proffsigt ut :)
    Jag gillar dina bilder väldigt mycket!!!!
    http://365foto20xx.wordpress.com/

    SvaraRadera
  27. Tack för alla fina kommentarer, gör mig jätteglad! Singeln är ett minne från farmor och min egen barndom då både EP:s och LP:s spelades flitigt :)

    SvaraRadera
  28. Kul att bli påmind om denna roliga låt.

    SvaraRadera
  29. Jaaaa!!!! :-) Bra tolkning och bra val av singel! Glad blir man!

    SvaraRadera
  30. Detta foto får minnet att börja snurra på 45 varv.... Tack för denna nostalgitrip.

    SvaraRadera
  31. Haha, ja visst blir man full i skratt av din bild!

    SvaraRadera
  32. Tack för alla härliga kommentarer :D

    SvaraRadera