11 aug. 2013

222. Splittrat




12 kommentarer:

  1. Mystik runt detta foto jag kan se många olika varelser bakom rutan.

    SvaraRadera
  2. Är glaset splittrat på det sättet? Det har jag aldrig sett, men häftigt är det ju ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en spegel som hänger på fasaden till en restaurang i Krakows judisk kvarter...vet inte om den är naturligt sprucken på detta vis eller om det är ett konstverk!

      Radera
  3. läckert att ta hjälp av en spegel för temat och bilden!

    SvaraRadera
  4. Är nog färgen som lossnat på baksidan av spegelglaset som man ofta ser på gamla speglar! Snyggt fångat och läckert till temat!!! Bamsekram ;D

    SvaraRadera
  5. Perfekt och kreativ bild till temat.

    SvaraRadera
  6. Snyggt! En klockren tolkning på temat. Fantastiska foton kan jag konstatera när jag äntligen tar mig tid att kika på din blogg :-)

    SvaraRadera
  7. Tack, vad glad jag blir över era uppmuntrande kommentarer!

    SvaraRadera