2 apr. 2014

137. Påfyllning



14 kommentarer:

  1. Kul tolkning av temat :-)

    /Öbon

    SvaraRadera
  2. De måste kosta all denna färg för de är inte billiga! Är det en laglig vägg?
    Måste vara spännande för dej att studera resultaten!!! Kram ;D

    Förresten vad hände med stället där du hitta Ögat förra året är det borta nu??? <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en laglig vägg! Berget med ögon och ansikten brukar också fyllas på av gatukonstnärer, men jag har inte varit där på ett tag, så jag vet inte om det är påfyllt igen :D Stor kraaaaam <3

      Radera
  3. Tycker det är fint när de ger dem en lagligt vägg. Fina färger och det livar upp. Mer sådant.

    SvaraRadera
  4. Undrar om det är lika kul att spraya lagligt? ;-)
    Men fint är det många gånger oavsett!

    SvaraRadera
  5. Jag uppskattar verkligen om den är välgjord

    SvaraRadera
  6. Av någon anledning föll graffiti bort från förra inlägget

    SvaraRadera
  7. Fiffig lösning på temat, och vilka gröna gräsmattor ni har !

    Anki F

    SvaraRadera
  8. Så klatchiga färger - samstämt också på ett sätt. Fint blir det!

    SvaraRadera
  9. Gillar kontrasten mellan den färgglada väggen och de prydliga husen i bakgrunden!

    SvaraRadera
  10. Håller med Elisabet. Kontrasten mellan prydligt och graffiti är superläcker.

    SvaraRadera
  11. Läckert med färg och jag tänkte också på kontrasten mellan grafittin och husen i bakgrunden. Det gjorde bilden mer levande. :)

    SvaraRadera
  12. Jag gillar den diagonala linjen som skär in i bilden, samt den lite overkliga idyllen i slutet på linjen.

    SvaraRadera