23 apr. 2014

165. Knäckt



6 kommentarer:

  1. Jag hade samma ide´, men har inte fått några fina foton. Ditt var bättre!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Birgitta! Jag har sett liknande lösningar hos fler här, passade på när jag fick syn på temat under en promenad med kameran :)

      Radera
  2. Så känner jag mej nu! Fast detta var snyggt knäckt!!!

    Har inte hunnit med att titta in då Gubben varit hemma lite längre och besök som kom! Konstigt att de kommentera temperaturen och jämförde med Gbg, hahaaa...! Nu är det tyst igen och alla har åkt men det blev några svårlösta teman fotade fast min bil står på verkstaden nu! Du har verkligen pinnat på med teman och med snygga lösningar! Känns som du kommer bli klar tidigt i år med den farten!!! BAMSEKRAM ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du får vila och ro och snart känner dig helad igen! Var rädd om dig!

      Jag har haft fullt upp med studier och arbete och inte hunnit med att titta runt och kommentera som jag brukar, men fotar medan inspiration finns, brukar få perioder av mindre fotograferande, skönt att lika lite före :D

      Vädret är strålande här :D Stor kram!

      Radera
  3. Ser ut som trädet fått lite hjälp att bli knäckt - bra tolkning!

    SvaraRadera
  4. Snyggt foto, men: ska det knäckta trädet ligga kvar där??? ;-)

    SvaraRadera