21 feb. 2015

75. Stjälk



19 kommentarer:

  1. Så vackert med vita rosor. Fin känsla i din bild. Romantisk.

    SvaraRadera
  2. Vackra rosor :) Stjälkarna i centrum.

    SvaraRadera
  3. Tack till er båda :) Det är faktiskt en bukett vita tulpaner, pussmunstulpaner!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Däremot är det rosliknande gröna blad som dekorationer, säkerligen de som förvillar!

      Radera
  4. Härligt djup i bilden och vackra färger

    SvaraRadera
  5. Så vackert och stämningsfullt du fångat stjälkarna.

    SvaraRadera
  6. Vackert! Fint djup och fina färger.

    SvaraRadera
  7. Underbar bild. Så vill och oskyldig.

    SvaraRadera
  8. Tack Kerstin! Det är vita pussmunstulpaner från min kära mor :)

    SvaraRadera
  9. Så vackert du har lagt skärpan, det blev verkligen en romantisk bild och jag trodde också att det var rosor först. ;)

    SvaraRadera
  10. Vackert och mycket snyggt placerad skärpa, precis på stjälkarna:)

    SvaraRadera
  11. Verkligen snyggt fångat av stjälkarna och nått måste vara fel DÅ jag såg tulpaner för bladen reflektera jag inte på! Alltså min blick drogs till stjälkarna som du säkert ville!!! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram! Inte helt lätt att se vid första anblicken, men visst är stjälken tagglös :D Hur som helst var det en jättefin bukett från min kära moder :) Har aldrig sett pussmunstulpaner förut, vad jag kan minnas!

      Radera
  12. Romantiskt i vårfriska färger.

    SvaraRadera
  13. Snyggt! Du har verkligen använt skärpedjupet kreativt . Och vackert med det blåa bakom blommorna.

    SvaraRadera