21 okt. 2014

320. Paviljong



10 kommentarer:

  1. Vackert lusthus - var har du hittat det? - och det gör sig extra bra mot den färgstarka omgivningen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mia :) Jag var på fotopromenad med mina elever i åttan idag. Vi fotograferade hösten i Botaniska trädgården här i Göteborg, där lusthuset finns. En jättefin dag med fina ungdomar, skall bli spännande att se deras fotografier nästa lektion!

      Radera
  2. Å vilken fin paviljong. ett fint ställe att sitta och njuta på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kerstin :) Fin paviljong i fin miljö, Botaniska trädgården här i Göteborg.

      Radera
  3. Ja minsann jag ska åka till Göteborg till våren och vandra i Botaniska....hann ju inte med ett besök där när jag var till Göteborg i jobbet för någon månad sedan.
    Fin paviljong!

    SvaraRadera
  4. Underbar och rofull plats....där kan jag se mig själv med en god bok.....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. Den var lika vacker med höstfärger runt som den var i våras. Kul att vandra runt med en grupp fotointresserade elever :)

    SvaraRadera
  6. Tack för info, bor ju inte långt från Göteborg men det var många år sedan jag var i Botaniska. Kan inte förstå varför???

    SvaraRadera
  7. Åh det var länge sedan jag hade möjlighet att besöka Botaniska...vilken fin paviljong!

    SvaraRadera