12 feb. 2015

64. Spräckligt



22 kommentarer:

  1. Fina spräckliga krukor. Snyggt med bokeh i bakgrunden.

    SvaraRadera
  2. Snyggt spräckliga .... kulor? :) Strunt samma vad det är - snygga är de!

    SvaraRadera
  3. Snyggt fotat och komponerat! :)

    SvaraRadera
  4. men oj de känner jag igen...jag fotograferade dem i fjol på Hornsgatspuckeln. Var är keramikern nu någonstans och säljer dem....de är så fina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är fotograferad i Nääs konsthanverks butik/galleri/café, som ligger vid Nääs slott, Floda. Jag kunde tyvärr inte hitta keramikerns namn. Det fanns dessa äggformade prydnader, men även fina knoppar till skåpsdörrar :)

      Radera
    2. Jag tror att det är samma konstnärs keramik som jag fotograferade....de är så läckra! Nääs slott ska jag besöka...någon gång...ja helst gå en kurs där förstås ;-))

      Radera
  5. Finstämda färgtoner, snyggt.

    SvaraRadera
  6. Så läckert! tycker om färg och komposition :)

    SvaraRadera
  7. Snyggt! Underbara färger och former.

    SvaraRadera
  8. Snyggt fotat - snyggt med det korta skärpedjupet. Jag som är svampnörd fick genast syn på en röd flugsvamp :)

    SvaraRadera
  9. Fotot får en vilja sträcka fram handen för att röra och känna! Härlig vinkel du fotat i!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  10. Snyggt fotat! (som alltid!) Fint med kort skärpedjup och allt det spräckliga!

    SvaraRadera
  11. Cool tolkning och mycket bra bild.

    SvaraRadera
  12. Läckert! Fint med en dämpad färgskala.

    SvaraRadera