7 juli 2015

216. Hör ihop



15 kommentarer:

  1. Såå läckra statyer, lekande barn får jag en känsla av! Läckert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maria Miesenberger heter konstnären och hon har fyra liknande skulpturer i Pilanes Skulpturpark på Tjörn :) Jag tycker jättemycket om dem! Får mig att tänka på Spindelmannen :D

      Radera
    2. Ytterligare en urläcker komposition! Och där kom svaret, hoppades på det. Använd gärna platsen som etikett i dessa lägen, underlättar för andras fotoutflykter :). Har aldrig varit på Pilane, men det står på listan sedan länge. Nu har du bidragit till beslut, hennes fyra måste jag ju bara se :)

      Radera
  2. En staty liknande dessa finns på Solliden på Öland. Kanske är det samma konstnär. :)

    SvaraRadera
  3. Fin staty som står i ett fint landskap

    SvaraRadera
  4. Kul! Fin bild! Vi har liknande statyer här i Varberg också, i en park. Jag har också tänkt på Spindelmannen när jag sett dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är säkert samma konstnär! De måste jag åka och kika på :) Det är ju så fint i Varberg!

      Radera
  5. Pilane? Tänkte oss dit nästa vecka :) nu ser jag ännu mer fram emot det!

    SvaraRadera
  6. Vilka fina statyer. Riktigt snyggt fotat också.

    SvaraRadera
  7. Läckra konstverk och snyggt fotat!

    SvaraRadera
  8. Snyggt sätt som du fick med båda på. Det är kul med konstverk som plötsligt dyker upp där man minst anar det.

    SvaraRadera
  9. Snyggt sätt som du fick med båda på. Det är kul med konstverk som plötsligt dyker upp där man minst anar det.

    SvaraRadera
  10. Men så häftigt! Du har verkligen fått till denna bild. :)

    SvaraRadera