3 juli 2015

212. Läskigt



13 kommentarer:

  1. Jag håller med dig! Samtidigt älskar jag alla åkattraktioner och (som tur är) även resten av familjen. :) Vackert med det gula mot den blå himlen.

    SvaraRadera
  2. Ser jätteläskigt ut, där uppe skulle inte jag vilja sitta! Är alldeles för harig...perfekt till temat! :)

    SvaraRadera
  3. Håller med dig om att det är läskigt. En bra tolkning.
    Jag är alldeles för harig för att sitta där uppe, brrrr...... :)

    SvaraRadera
  4. Det räcker, verkligen, att titta på!

    SvaraRadera
  5. Tack för respons :) Det här är nya åkattraktionen Mechanica på Liseberg, ser fullständigt livsfarlig ut! I tonåren hade jag älskat det. Nu tycker jag det ser riktigt läskigt ut och skulle inte provat frivilligt...tror jag :D

    SvaraRadera
  6. Absolut läskigt... hu... inget för mig, men en fin bild blev det!

    SvaraRadera
  7. Ja, den där tänker jag inte testa :)

    SvaraRadera
  8. Håller absolut med - skulle aldrig testa.

    SvaraRadera
  9. Huga det såg riktigt läskigt ut! Inget för en höjdrädd :)

    SvaraRadera