6 jan. 2016

En vinterdag på Marstrand









19 kommentarer:

  1. Wow, vilka vackra bilder! Måste ha varit härligt att gå där! :)

    SvaraRadera
  2. Vackert men vart är snön? Har ni sluppit undan den? Lyllos er i så fall . Snygga foton ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Snön kom igår! Och stannar tills imorgon åtminstone :)

      Radera
  3. Så vackert. Härligt ljus från den bleka januarisolen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kerstin! Det var en vacker dag på Marstrand :)

      Radera
  4. Kul att se & följa dina fina bilder, fast du inte är med i 365.Så vackra vinterbilder.

    SvaraRadera
  5. Sköna foton! Skulle velat se den sista utan fotografen också för att jämföra med och utan!!! BAMSEKRAM ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag skall kika bland fotografierna och se om jag hittar något utan fotograf :D Jag vet att jag hade foton, men inte var riktig nöjd och kan ha kastat dem. Om jag inte minns fel hade det med mina inställningar och skärpan att göra, inte motivet i sig. Stor kram :D Kommer förbi och kikar på dina foton senare! Skriver mitt sista arbete för terminen i min universitetskurs om Samtidskonst.

      Radera
  6. Så vackra foton! Tänker man vinter medan man tittar på dem så kan man ana hur väldigt kallt det var - annars gör de varma färgerna att det lika gärna kunde vara sommarbilder!
    Önskar dig ett Gott Nytt År och en fin fortsättning på detsamma!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma Eva :) Nu har vi äntligen fått snö till Göteborg, som enligt prognos skall stanna åtminstone någon dag till!

      Radera
  7. Oh så vackert! Älskar Marstrand. Trist att du inte är med i utmaningen i år, men kul att du fortsätter publicera fina foton i allafall! Kanske stöter vi på varandra nån stans här i krokarna... kram!

    SvaraRadera
  8. Så vackra vinterbilder. Fin kombination av vinterljuset och den vackra skärgården.

    SvaraRadera
  9. Så vackert! Härliga miljöer, fina färger och fantastiskt ljus :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Claes :) Jag har bara besökt Marstrand under sommaren förut, så det var väldigt avkopplande att promenera runt ön, utan större trängsel.

      Radera
  10. Vilka bilder! Vackert och välkomponerat. :)

    SvaraRadera