18 jan. 2016

Kvarnbyfallet i vinterskrud













15 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder! Så snyggt på vattnet och alla isformationer! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Agneta! Kvarnbyn är ett favorittillhåll :)

      Radera
  2. Måste se detta nästa gång jag kommer neråt!!!

    Köpt i södra Kalifornien inte allt långt ifrån Palm Springs på ett litet Indianreservat vi besökte och fick se massa skallerormar i deras dalgång så slit den bäst ni kan!!! BAMSEKRAM ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack igen! Så glad jag blev :D I dag är vi insnöade i Göteborg. Det blir så för stadsborna när det snöat 14 cm! Haha! Skolan är inställd och jag får en extra dag här hemma. KRAM, KRAM, KRAM <3

      Radera
  3. Men så urläckera vinterbilder. Vilket häftig ställe. Mycke bra jobbat med slutar tiden här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Susanne! Jag håller på att lära mig min nya kamera, tar lite tid att få koll på rattarna :D Kvarnbyfallen är en rolig plats att träna på!

      Radera
  4. Så vacker samling bilder.

    SvaraRadera
  5. Wow så fint.Vattenfall blir verkligen extra mäktiga på vintern.

    SvaraRadera
  6. Dina bilder är som vanligt fantastiska.

    Är du inte med i fotoutmaningen i år? Jag saknar dig. Men jag ser att du har gått in och kommenterat lite foton. Det är bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna-Maria! Det är så mycket annat i livet just nu, så tyvärr hinner jag inte med utmaningen. Men jag kommer titta förbi dig och er andra så ofta jag kan och också publicera fotografier här med jämna mellanrum :) Tack för dina fina ord.

      Radera
  7. Verkligen fina bilder! Fantastiskt vilka former som skapas av vattnet och kylan. Snyggt med rörelseoskärpan på vattnet.

    SvaraRadera