13 nov. 2013

318. Otur





6 kommentarer:

  1. Vilken vacker gammal nyckel men jag förstår att det betyder otur.

    SvaraRadera
  2. Fint fångat. Jag gillar de rena ytorna under nyckeln, ger vacker kontrast!

    SvaraRadera
  3. hmmm nyckeln på bordet - ja det betyder otur!
    jiddrans vilken smart och vacker lösning på temat!

    SvaraRadera
  4. Javisst ja, nyckeln på bordet = otur. Det fattade jag inte först. Men nu kan jag uppskatta både en finurlig lösning och ett vackert foto.

    SvaraRadera
  5. Fin gammal nyckel. Så fin att den passar som prydnad, men lägg den inte på bordet.

    SvaraRadera
  6. Jag fick tänka en gång extra innan jag kom på kopplingen mellan tematiteln och bilden. Och det är ju aldrig fel. En vacker gammal nyckel, kanske ett museiföremål.

    SvaraRadera