6 maj 2014

191. Livets triangel



22 kommentarer:

  1. En så vacker kyrka! Var finns den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här är Skallsjö kyrka i Floda, strax utanför Göteborg! Vi har åkt förbi den ett par gånger och den är så vacker med sitt inglasade torn, så vi stannade till där i helgen på väg hem från Nääs slott och gungparken :) Det var ett bröllop i tornsalen, när vi stannade till, eller dop, därav ett par anledningar till temat!

      Radera
  2. Vacker kyrka och en klurig lösning till detta knepiga tema.

    SvaraRadera
  3. Bra tolkning på ett svårt tema.

    SvaraRadera
  4. Svåraste temat, perfekt lösning. Och vilken vacker kyrka.

    SvaraRadera
  5. Jag har funderat mycket på hur jag ska tolka det temat. Känns svårt. Men du har ju hittat en bra lösning.

    SvaraRadera
  6. Mycket bra tolkning och en vacker bild.

    SvaraRadera
  7. Fin kyrka och en bra lösning på temat. Själv har jag ingen aning om hur jag ska lösa det, tycker det är det absolut svåraste temat i år.

    SvaraRadera
  8. Helt plötsligt ramlar lösningen bara ner!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  9. Tack för alla fina kommentarer och ursäkta att jag själv inte hunnit kommentera hos er. Tar examen om två veckor, samtidigt som jag arbetar, så har inte haft den tid jag önskat :) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  10. Bra idé. Ett av teman jag inte har hittat ngn. lösning på...

    SvaraRadera
  11. Vilken vacker och annorlunda kyrka, måste komma ihåg att stanna och titta om jag vägarna förbi där! Livets triangel är ett tema jag inte alls kommit på någon bra illustration till. Du behöver abslolut inte ursäkta dig...du är ju otroligt flitig på att kommentera och ibland pockar ju annat på uppmärksamheten. Lycka till med din examen!

    SvaraRadera
  12. Exakt samma idé som jag tänkt använda mig av! :o

    SvaraRadera
  13. Så vacker den är..... Kan titta länge....vad läser du.? Förstår din brist av tid har varit svårt här med. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Nina :) Jag är utbildad lärare i årskurs 1-7 Sv/So och bild, men jobbar på högstadiet, så jag har läst Lärarlyftet i två år parallellt med mitt jobb, för att bli behörig bildlärare upp till årskurs 9. Det har varit jätteroligt och lärorikt, men stundtals mycket att göra! Skall bli skönt att bli klar om ett par veckor :) Kram!

      Radera
  14. Smart tolkning på klurigt tema! :)

    SvaraRadera
  15. Fin kyrka som passar perfekt till temat!

    SvaraRadera
  16. For en flott tolkning
    og kirken ser både gammel og stilig ut

    SvaraRadera
  17. Vilken fin bild och en bra tolkning på ett tema som jag funderat mycket på hur man löser.

    SvaraRadera