21 maj 2014

205. Rörande



12 kommentarer:

  1. Lite överraskande tolkning. Bra :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Fin bild. Jag gillar det abstrakta i bilden och de kalla färgerna som ändå värms upp av det vita.

    SvaraRadera
  4. Mycket snyggt fotat, jag gillar din tolkning! :)

    SvaraRadera
  5. Snyggt fotat....gillar också den abstrakta känslan....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  6. Fyndig tolkning, gillar färgerna kan inte riktigt sluta titta på bilden, attraheras av abstrakta foton
    Anki F

    SvaraRadera
  7. Spännande bild och jag gillar att jag får fundera över vad den förställer. Men kan det vara två rör???

    SvaraRadera
  8. Tack :) En vattenränna och där under två parallell rör, upprörda av rörande vatten.

    SvaraRadera
  9. En så kreativ och vacker tolkning och jag försökte klura ut vad det var, men fick ge upp. Tur att jag fick svaret i din kommentar annars hade jag legat vaken i natt :-))))

    SvaraRadera
  10. Spännande bild och fyndig lösning!

    SvaraRadera
  11. Skönt att fler har dessa Anonyma kommentarer!!!

    Överraskande lösning och skojigt resultat som blicken gärna faller på!!! Kram ;D

    SvaraRadera