19 maj 2014

203. Medalj



16 kommentarer:

  1. Är det du som sprungit loppet ? Grattis till den i såna fall!
    Anki F

    SvaraRadera
  2. Så kul med en medalj. Snygg medalj med bron som fäste för bandet.

    SvaraRadera
  3. Fin medalj och grattis till den, vem som än fått den.

    SvaraRadera
  4. Tack :) Det är min brorson som fått medaljen för sitt deltagande i Lilla Göteborgsvarvet! Jag hejade på förstås och firade på fika därefter :D

    SvaraRadera
  5. Då är man stolt ... kul med medaljer

    SvaraRadera
  6. Härligt med medaljer. Fint fotat med fokus på medaljen.

    SvaraRadera
  7. Det var en fin medalj, som kan göra honom stolt! Fina färger på fotot!

    SvaraRadera
  8. Snyggt fotat! Duktig brorson, grattis till honom!

    SvaraRadera
  9. Jag har en son boende i Göteborg, som sprang för första gången. 2 tim och 2 min tycker jag var riktigt bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktigt bra Claes! Grattis till sonen :)

      Radera
  10. En medalj som vore otroligt roligt att göra sig förtjänt av.

    SvaraRadera
  11. Ett minne när det blir dags för det stora varvet!!! Kram ;D

    SvaraRadera