24 maj 2014

208. Beroende



15 kommentarer:

  1. Ett beroende som delas av många och är koppen så här fin så blir i alla fall jag riktigt frestad!

    SvaraRadera
  2. Ett beroende jag inte delar, men ser snyggt och gott ut med blommönstret i koppen.

    SvaraRadera
  3. Tur det inte är värre beroende! Jättefin bild. Ovanligt fint mönster.

    SvaraRadera
  4. Jamen det är väl inte så farligt....eller? Hur som helst är det så vackert så det är ju nästan synd att dricka ;-)

    SvaraRadera
  5. Ljuset i bilden får mig att tänka trottoarservering, sommar, ledighet. Jag gillar inte alls innehållet men bilden förmedlar välmående!

    SvaraRadera
  6. Ser både lekkert og fristende ut
    Helt grei beroende :)

    SvaraRadera
  7. Mmm, tänk om man kunde få en sån kopp varje morgon :)

    SvaraRadera
  8. Lätt att bli beroende av :=) Vacker konst och den vill man ju nästan inte dricka upp.

    SvaraRadera
  9. Jag har fastnat i detta beroende. Fint mönster i koppen.

    SvaraRadera
  10. Det är vi många som är av denna dryck :) fint foto och vackert mönster i koppen

    SvaraRadera
  11. Inte min typ av beroende, men bilden är toppen med det härliga solljuset. Får känslan av uteservering.

    SvaraRadera
  12. Vad fint. Fast jag dricker helt svart inte lika vackert

    SvaraRadera
  13. Så härlig bild och det ser verkligen gott ut. :)

    SvaraRadera
  14. Vackert mönster.

    SvaraRadera
  15. Skönt foto på ditt beroende !!! Kram ;D

    SvaraRadera