9 feb. 2014

58. Skylta




10 kommentarer:

  1. Goa' färger! Den blå himlen matchas fint av skylten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Passade på att ta många foton, när himlen äntligen var lite blå :)

      Radera
  2. Önskar mig också en blå himmel så jag kan få lite mer inspiration att fota...

    SvaraRadera
  3. Torpagatan 2, hållplats Härlanda finns den skylten vid.....hur jag vet det??
    Google ;-))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamenvisst är det så :D Parkbänkarna och de lustiga träden är strax bredvid!

      Radera
  4. Vackert att man ser trädtopparna där bakom... härlig himmel..

    SvaraRadera
  5. Undra just vad det finns för teater bakom de väggarna, med tanke på skyltningen gissar jag på något som har med barn att göra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dockteater, tror jag :) Har aldrig besökt den dock!

      Radera
  6. Härligt blå himmel... och skylten i matchande färg - snyggt!

    SvaraRadera