16 feb. 2014

74. Besked



16 kommentarer:

  1. Svar
    1. Såg på nyheterna att han friade på samma plats (Korsvägen, Göteborg) med orden: Anna säg ja! Sen gjordes bara en liten justering från uppmaning till besked :)

      Radera
  2. Härliga bilder du har här i din blogg. Och kul att se att du är igång så bra med utmaningen!
    /Pixelcat, admin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gunilla! Och tack för allt jobb ni gör :) Ha en fin vecka!

      Radera
  3. Så kul, det har jag alldeles missat!

    SvaraRadera
  4. Åh jag såg detta på TV i fredags när det stod "Anna säg ja". Frieri och romatik i storformat :) Vilket underbart besked...först och främst för killen som friade förstås men även som tolkning på temat :) Få tillägga som en samlingskommentar att du har så många fina, vackra och fyndiga bilder...väldigt inspirerande att kika in på din blogg!

    SvaraRadera
  5. men jisses - ja det har jag bommat för jag tittar så himla litet på TV

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt frieri! Skönt att hon sa Ja! Och en så passande bild till temat.

    SvaraRadera
  7. Läste om det i tidningen :) Romantiskt så det förslår!

    SvaraRadera
  8. Detta har jag missat oerhört romantiskt. Vi hade en kille som gjorde ett stort hjärta i snön till sin flickvän som varit i väg.

    SvaraRadera
  9. Häftigt! Det var ju klockrent att få med detta på temat. Fick titta lite extra innan jag fattade! :)

    SvaraRadera
  10. Romantiskt att fria på en vardaglig plats, den blir liksom ens egna för all framtid.

    SvaraRadera
  11. Läste i GP om detta frieri... kul tolkning av temat.

    SvaraRadera