14 feb. 2014

68. Viking



12 kommentarer:

  1. Populär barken Viking!!! Bamsekram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bamsekram! Så roligt att se dig här igen och att du såg att det var Barken Viking jag syftade på :) Hoppas du haft en fin helg! KRAM!!

      Radera
  2. Så snyggt fotat! Min tolkning på det här temat kommer i helgen ( har schemalagt ett antal inlägg)!!!

    SvaraRadera
  3. Så snyggt med alla speglingar i vattnet.

    SvaraRadera
  4. Så snyggt! Ja på den Vikingen kan man övernatta - som på af Chapman i Stockholm.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Pysselfarmor :) Jag var lite osäker på om jag skulle behöva förtydliga vad jag syftade på i temat, men var helt säker på att du visste :D

      Radera
  5. Härlig bild mycket liv och härligt med allt ljus... vackert

    SvaraRadera
  6. Oj glömde logga ut från jobb. Var jag som skrev. Kram

    SvaraRadera
  7. Sååå fint!! Avis på spegelmöjligheterna i södra Sverige... ;)

    SvaraRadera
  8. Det givna Göteborgsvalet av tema :-P Fint med kvällsljusets alla speglingar.

    SvaraRadera