21 feb. 2014

85. Glashus



19 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hej Birgitta :) Det är hotellet Gothia Towers i Göteborg!

      Radera
  2. Det ser ju häftigt ut. Fina färger i fotot oxå.

    SvaraRadera
  3. Spännande bild... men hallå... badar de där uppe?! Häftigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo men visst! Badsäsongen i Göteborg började förra helgen :D

      Radera
  4. Det här är ju läckert, med poolen ute också!

    SvaraRadera
  5. Häftig bild, men fy fanken där skulle jag aldrig bada! Höjdrädd!

    SvaraRadera
  6. Wow, vilken häftig bild, men kanske lite läskigt att dyka och se ända ner till marken... ;)

    SvaraRadera
  7. Riktigt läckert motiv (!) - Vart är detta taget?

    SvaraRadera
  8. Vilken rolig ide' av hotellet som resulterade i en härlig bild av dig. Jag blir nyfiken! Undrar hur det ser ut där uppifrån? Ser man lika bra nedåt?

    SvaraRadera
  9. Verkligen snyggt fångat....så läckert...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig - och passande - bild! Jag har inte sett Gothia Towers sedan ombyggnaden blev klar, måste åka och titta snart - det här var ju verkligen spektakulärt. Jag har stått i glasbalkongerna på Sears Towers i Chicago och kikat ner på bilarna och jag kan lova att det var lite pirrigt att ta steget ut på glasgolvet!

    SvaraRadera
  11. Men du så läckert! Där uppe skulle jag vilja prova att simma runt en stund.

    SvaraRadera
  12. underbar bild. och häftigt hotell,,,, synd jag inte bokade rum på det hotellet, det hade dottern gillat :-)

    SvaraRadera
  13. Har ju badat på poolen på Avalon hotell, men den här ser ju ännu häftigare ut. Är det här del av ombyggnaden? Kan inte komma ihåg att jag sett det tidigare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Gabriella :) Jag lade märke till poolen när jag tog bilden för någon vecka sedan. Den finns i tredje Gothia Tower-huset och jag tror det öppnade i september 2013!

      Radera
  14. Kul att folk kan se ens mage när man simmar bröst... ;-)

    SvaraRadera
  15. Häftig plats - och bild! Kompositionen är perfekt med alla linjer på "rätt" ställe :-P

    SvaraRadera
  16. Kreativ bildvinkel. Jag håller med tidigare, både häftigt och läskigt att bada däruppe.

    SvaraRadera