25 mars 2015

110. Andningshål



17 kommentarer:

  1. Rogivande bild, så fin kisse du har. Harmoni. Ernst K sa på ett program- där en katt ligger och sover har inredningen lyckats��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :D Vilket underbart Ernst - citat!

      Radera
  2. Såå fin bild på din vackra kisse! Fin fokus och skärpa... och alldeles perfekt till temat.

    SvaraRadera
  3. Åååå så fint:=) Blir alldeles varm inombords när jag ser din söta kisse.

    SvaraRadera
  4. Underbar bild. Hjärtat smälter. Ernst, han är klok han ;)

    SvaraRadera
  5. Den kissen ser verkligen ut att må gott :)

    SvaraRadera
  6. Bra att ha tillgång till en fin statist ;) Fint komponerat med en riktig trivselkatt!

    SvaraRadera
  7. Så fin. Vill ha katt varje gång jag ser dina kattbilder :)

    SvaraRadera
  8. Snygg bild. Ser skönt ut det där.

    SvaraRadera
  9. Helt underbar bild! Så fint fotat.

    SvaraRadera
  10. Så fin! :) Årets mysigaste bild på det temat, tror jag!

    SvaraRadera
  11. så söt andningshålens ägare är!

    SvaraRadera
  12. Jättefin bild på din fina kisse! Blev extra effektfullt när nosen är så röd mot det nästan svartvita i övrigt.

    SvaraRadera
  13. Då jag trodde flera skulle använda djur till detta tema så kände jag för att försöka med annat och när de ringde häromdagen om isfesten (och de vet jag gärna fotar i bygden) så stack vi dit och fota massa olika hål!!! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut inget fel på ditt vackra dam och hennes fina nos!!! ;)))

      Radera