31 mars 2015

116. Fingerfärdig



17 kommentarer:

  1. Lyxigt med underhållning hemma :)

    SvaraRadera
  2. en musiker fick det bli även för mej på det här temat

    SvaraRadera
  3. Visst krävs det en del fingerfärdighet för att spela olika instrument. Jag spelar både piano och gitarr och ibland vill fingrarna inte hänga med och då blir det bara tok av allt:=D

    SvaraRadera
  4. Den tyckte jag om! Riktigt snyggt fångat :)

    SvaraRadera
  5. Snyggt fotat och snyggt att bilden är i svartvitt.

    SvaraRadera
  6. Fint i svartvitt!

    SvaraRadera
  7. Bra tolkat o snyggt fotat. Gillar också det svartvita.

    SvaraRadera
  8. Verkligen super fint foto !

    SvaraRadera
  9. Gillar svartvita tolkningen, snyggt.

    SvaraRadera
  10. Här var det dotterns som fick ställa upp på min tolkning. Snyggt :)

    SvaraRadera
  11. Så snygg tolkning! Jättefin komposition och fint i svart / vitt.

    SvaraRadera
  12. Tack för alla fina kommentarer :) Här är det sambon som knäpper på strängarna!

    SvaraRadera
  13. Underbart och precis lagom så det blir stilfullt!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  14. Gillar jag, att se fingran så nära och i svart och vit, kan nästan höra tonerna hit.

    SvaraRadera
  15. Gripande! Får mig att vilja plocka fram gitarren. Mjuk och följsam. Harmonisk...

    SvaraRadera