3 mars 2015

87. Naturkonst



15 kommentarer:

  1. Du är så himla duktig! Impad på avvägningen i skärpedjupet, bilden blir nästan tredimensionell!

    SvaraRadera
  2. Vilken spännande och fin bild. Gillar också det korta skärpedjupet i bilden och jag blir så nyfiken på vad det är.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kerstin :) Det är en slags sirlig utsmyckning i form av löv på ett smidestaket (säger man staket, när det inomhus?). Vet inte om du blev klokare på det svaret, men lite svårt att förklara :)

      Radera
  3. Vilken härlig Bokeh så läckert!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  4. Din förmåga att fånga färgerna är fantastisk!!

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Det guldglittriga lövet har verkligen huvudrollen i bilden. Ackompanjerad av en glänsande färgglad bakgrund

    SvaraRadera
  6. Bara såå läckert! Snyggt med det korta skärpedjupet... och en fantastisk bokeh!

    SvaraRadera
  7. Oerhört läcker med alla ljus och färgtoner. Snyggt

    SvaraRadera
  8. Otroligt fin bild med härlig Bokeh och ljussättning! :)

    SvaraRadera
  9. Så fint mot den oskarpa bakgrunden!

    SvaraRadera
  10. Vacker bild, gillar verkligen alla härliga färger i bakgrunden.

    SvaraRadera
  11. Äntligen datortid så jag kan skriva istf bara titta. Jag lyckas inte få till kommentarer från mobilen. Tack för kloka kommentarer hos mig. Kul att du vände på konceptet "naturkonst" i mitt huvud :) Tycker om kompositionen, de glada färgerna och bokeh:n.

    SvaraRadera
  12. Läcker bild. Och vilken vacker oskärpa!

    SvaraRadera