10 mars 2015

95. Tunga



18 kommentarer:

  1. Hihi, vilken sötnos <3. Jättefin bild

    SvaraRadera
  2. åååå så fin!!!!! Så snyggt med den ljusa färgtonen och den klart rosa tungan och nosen i centrum.

    SvaraRadera
  3. Härligt med den rosa tungan... såå fin bild!

    SvaraRadera
  4. Väldigt snyggt fångat, är inte så lätt att få skärpa på just tungan:)

    SvaraRadera
  5. En riktig tungviktare (Dåligt). Rolig bild med skärpan perfekt placerad. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Riktigt roligt tycker jag om tungviktaren, men så här jag ju göteborgare :D

      Radera
    2. Bor i Nyköping men göteborgshumor passar mig, tycker den är skitkul. (fast jag är född i Stockholm :)

      Radera
  6. Hihi, men så otroligt gullig kisse! Du fångade ögonblicket väldigt bra :)

    SvaraRadera
  7. Snyggt jobbat. Bra fryst bild, de jobbar snabbt med tungan.

    SvaraRadera
  8. Vilken fin bild! Inte så lätt att fånga tungan på bild. :)

    SvaraRadera
  9. Där var du påpasslig med kameran! Snyggt fångat!

    SvaraRadera
  10. En riktigt fin "feel good" bild som man blir glad av att se!

    SvaraRadera
  11. Den fångade du fint :)

    SvaraRadera
  12. Vilken fin bild och så fint fångad tunga.....det är inte lätt :)

    SvaraRadera
  13. Min tungbild förkastades då tänderna inte var helt rena får vänta på någon annan tunga!!! Kram ;D

    SvaraRadera