6 juni 2014

218. Summa



8 kommentarer:

  1. Snyggt. Blev så fängslad av tavlan, så jag missade summan :) Men nu har jag hittat den.

    SvaraRadera
  2. Bra tema tolkning, snygg tavla.

    SvaraRadera
  3. Fint foto med alla speglingar.

    SvaraRadera
  4. Vacker tavla och det var då inte dyrt! Den skulle jag nog slå till på!

    SvaraRadera
  5. Fin tavla som tilltalar mig. Även priset var okej. Såg knappt summan för jag kollade in tavlan så mycket. :)

    SvaraRadera
  6. En van 365:a hittar dessa klockrena tema.

    SvaraRadera
  7. Billigt kan inte värdera sej högt! Träffa en konstnär i Göteborg som använde gamla handskrivna brev och tyckte hon var värd mycket och satte ett högt pris å lansera sej bara på de bästa konsthallarna! Hon blev framgångsrik på att ta för sej!!! Kram ;D

    SvaraRadera