1 juni 2014

212. Slag



11 kommentarer:

  1. Denna tycker jag är jättefin!

    SvaraRadera
  2. Suverän lösning och vacker bild!

    SvaraRadera
  3. Vacker lösning på temat :) Den vidgade mitt tankeområde på detsamma!

    SvaraRadera
  4. Vilket vackert foto, och fiffig lösning :)
    Anki F

    SvaraRadera
  5. Så skickligt fotat. Fin skärpa mitt i rörelsen.

    SvaraRadera
  6. Vilken vackert kort och vilken fiffig lösning på temat!

    SvaraRadera
  7. Smart lösning :) Och så fint fotograferat!

    SvaraRadera
  8. Kanon lösning och fångat i rätt ögonblick

    SvaraRadera
  9. Titta fler som kan fråga fåglar väntar på sortanalys, hahaaa... , !!! Bamsekram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är nog lite trött nu när jag sliter med att kommentera! Självklart mena jag FÅNGA fåglar! <3 <3 <3

      Radera