17 juni 2014

226. Släkting



12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nej, jag har faktiskt inte en aning! Men det kändes så i söndags, när jag tog bilden :) Kanske för att det var helg och de såg så nära ut i sin relation!

      Radera
  2. En härlig varm bild i dubbel bemärkelse.

    SvaraRadera
  3. Denna var fin. Känner lite ömhet när jag ser den.

    SvaraRadera
  4. Tycker kompositionen är lite kul, eftersom de på ngt. sätt verkar vara på väg ut ur bilden. ;-)

    SvaraRadera
  5. Det har varit dåligt med kommentarer på sista tiden. Har dock beundrat dina fina bilder och lovar bättring ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kerstin! Jag har själv varit jättedålig på att kommentera under senvåren p g a studier och jobb, men nu är det bara en arbetsdag kvar innan semester, så jag hoppas jag får lite mer tid framöver :)

      Radera
  6. Tack för alla fina kommentarer :)

    SvaraRadera
  7. Vilken vacker bild. Det riktigt lyser omtanke ur den.

    SvaraRadera
  8. Visst ser de nära ut och speciellt då det är helg! Kul att de äldre får komma ut för det mår de gott av!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  9. Det är säkert en släkting :)

    SvaraRadera