20 juni 2014

229. Krans



15 kommentarer:

  1. Åh vilken midsommarkänsla och så fint med kontrasten mellan blommor och trä

    SvaraRadera
  2. Härlig sommarkänsla fångad på bild....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Så vackert! Lite ovanligt med de rosalila blommorna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Birgitta! Ja, de rosalila blommorna köpte jag i blomsteraffären, fanns lite olika buntar att inhandla till kransen. Vet dessvärre inte vad det är för sort :)

      Radera
  4. Så vacker - blåklinten är verkligen en juvel bland blommor!

    SvaraRadera
  5. Åh, så fin, både kransen och kompositionen! Jag tror minsann jag måste fixa lite blåklint till nästa midsommar, det var jättefint! :)

    SvaraRadera
  6. Va, finns det inte tillräckligt med blommor till en krans i naturen eller mammas rabatter, hahaa...! Vi fira inte mycket Midsommar i år och det var första året på länge vi var ensamma! Vädret gjorde inte stämningen bättre fast det var mysigt ändå!!! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blåklinten och den rosa utan känt namn är från blomsterhandeln! Den vita, som jag kallar Hundkex (är det namnet?), växer dock vilt i mammas trädgård :D Jag är himla förtjust i just blåklint!
      Dåligt väder brukar höra midsommaren till, brukar vara mysigt ändå, precis som du säger :) Jag firar alltid med mor och far och så brukar någon av bröderna eller vännerna titta förbi under dagen! Kram!

      Radera
  7. Vilken fin vinkel du fotograferat den vackra blomsterkransen i. :-)

    SvaraRadera