27 juni 2014

237. Bikini



16 kommentarer:

  1. Härligt att ligga där och sola. Här är det mest regnkläder som gäller så nu blir jag avundsjuk när jag ser bilden ;=)

    SvaraRadera
  2. ahaaa tur att Kerstin hade kommenterat för jag såg inte bikinin först och tänkte men va?!? heter den typen av arkitektur bikina :-)))))

    SvaraRadera
  3. Hahaa... Bra sätt att ta bort fokus på temat som annars kan bli för porrigt! Men lite konstigt att sola så nära entrén men det kanske är rast från arbetet
    Ha nu en underbar helg själv skall jag försöka lugna ner mej efter nervpressande vecka!!! Bamsekram ;D

    SvaraRadera
  4. Fin-fint väder i Göteborg under gårdagen :) Jag hade fokus på Palmhuset i Trädgårdsföreningen och var nästan lite irriterad över solgästerna framför, som jag inte tyckte passade in i bilden :) Först när jag kom hem och kollade tema-listan, så kunde jag ändra perspektiv :D

    SvaraRadera
  5. Jättefin bild och ett bra sätt att "lösa" temat. Bikinin syns ju tydligt, fast jag fick titta en extra gång. Själv skulle jag nog inte tagit av mej där. :)

    SvaraRadera
  6. Läcker tolkning! Jag tänkte inte på att det låg någon där först, men sen var den ju klockren. :)

    SvaraRadera
  7. Det var ju en rolig tolkning,

    SvaraRadera
  8. Hi hi ibland får man ett tema som man inte tänkt sig 😉

    SvaraRadera
  9. *S* Vid första anblick - innan jag läste temat så var jag ju säkerpå att det här var temat Glashus ;)
    Snyggt!

    SvaraRadera
  10. Härligt att de hjälpte dig med temat 😄👍

    SvaraRadera
  11. Underbart! Som sagt tidigare, det gäller att titta på bilden för att se vad den berättar. Allt är inte uppenbart.

    SvaraRadera
  12. Bra lösning på temat och en snygg bild!

    SvaraRadera
  13. Kanon att hitta en bild som passar in på ett Tema utan att man planerat för det. Snyggt och finurligt.

    SvaraRadera
  14. Härligt med solbadare, för jag har mest upplevt regn och gråväder på sista tiden.

    SvaraRadera
  15. Kul tolkning! Tycker det är så härligt att vi får lov att solbada, ta med pic-nic och spela spel i våra fantastiska parker i Göteborg.

    SvaraRadera
  16. Ett inte allt för lätt tema kan jag tycka själv, du löste det galant!

    SvaraRadera