22 juni 2014

231. Falla



18 kommentarer:

  1. Härlig ögonblicksbild! Fint fångat.

    /Öbon

    SvaraRadera
  2. Fotat i absolut rätt ögonblick :)

    SvaraRadera
  3. Fint med farten och action i bilden.

    SvaraRadera
  4. Snyggt fångat....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. Härlig bild, att du frös ögonblicket just när stapeln började falla!
    Och jäklar vilken fart du har i utmaningen... ett par månader till godo redan. Härligt!
    /Gunilla, admin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gunilla :) Ja, det har gått undan i år! Jag hade några svackor förra året, så i år har jag öst på när inspiration funnits, utifall jag känner mig oinspirerad eller får ont om tid senare i höst!

      Radera
  6. FULLTRÄFF! Så läcker med en snabb reaktion och en som ännu inte börjat fatta! Verkligen en ögonblicksbild!!! ;D

    Helgen har det varit korta solglimtar mellan mestadels regn, blåst och kyla! Inte kunde vi packa upp Friggeboden så nu hoppas jag på bättre väder nästa helg då Gubben tar 2 veckors semester! Friggeboden behöver komma upp men då vill vi inte ha regnig sommar!
    Vet inte om det syntes att första foto på Kamp så sitter dottern nästan helt skymd av pappan men man kan se hennes rosa kläder och händer under hans armhåla! I storformat syns det bättre!!! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag såg inte dottern! Skall kika igen :D

      Det är min käre far som fortfarande är fokuserade på att tornet inte skall välta och mamma som försöker rädda vardagsrumsbordet :D Kram!

      Radera
  7. En bild fångad i precis rätt ögonblick!

    SvaraRadera
  8. Snabb reaktion att hinna fånga fallet på bild! Fin rörelse i bilden :-)

    SvaraRadera
  9. Kul bild. Rörelse och lugn i samma bild.

    SvaraRadera
  10. Action o lugn i samma bild. Bra fångat!

    SvaraRadera
  11. Vilken super bild. Härlig känns nästan som man är där och upplever det

    SvaraRadera