4 juli 2014

248. Osynlig



10 kommentarer:

  1. Oh, så läckert foto, även nästa! Riktigt avis att du har fått fota i dimma. Det är något jag också vill göra. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Det var en magisk kväll, så vackert och svårt att fånga, men jag är glad att jag fick möjligheten och hade kameran med i bilen!

      Radera
  2. Läcker tolkning...fint med träden som försvinner i dimman.

    SvaraRadera
  3. Riktigt, riktigt bra bild till temat, ett tema jag funderat en del på hur jag ska lösa, din lösning var perfekt.

    SvaraRadera
  4. Denna känns också magisk...vad gömmer sig i dimman?

    SvaraRadera
  5. Magiska bilder har du tagit på dimman!

    SvaraRadera
  6. Gillar sådana händelser! Hade en sådan utanför för nästan 3 år sen då det blev en känsla att bo ovan molnen! Kul att just du nu fick chans att fota det, underbart!!! Kram ;D

    SvaraRadera