1 juli 2014

243. Allsång



15 kommentarer:

  1. I egen hög person.....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Ååååå så du var där. Kul! Ser ut som om det är härlig stämning när man sitter framför TV:n och tittar. Vilken fin porträttbild du fick på Lotta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kerstin! Det var jättekul :) Full fart och härlig stämning!

      Radera
  3. Satt framför tv:n instället. Fångades du möjligtvis av kameran?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tydligen svepte kameran förbi ett par gånger enligt nära och kära :) Det var väldigt roligt att vara där! Härlig stämning :)

      Radera
  4. Bra bild och tacksamt motiv för temat.

    SvaraRadera
  5. Fint porträtt! Jag har funderat på att ta mig in till Liseberg just för att kunna bocka av detta tema.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna :) Absolut värt ett live-besök. Jag brukar inte se TV-programmet, men att vara där, var fantastiskt roligt! Man kan boka sittplatsbiljetter på lisebergs webbsida från klockan 10 varje tisdag.

      Radera
  6. Du satt på en bra plats. Tänkte boka biljett till måndag men kom på att då är invigningen på gothia cup så jag missar det tyvärr. Typisk det var samma dag.

    SvaraRadera
  7. Ja den bruden känner jag i alla fall igen! Skulle vara kul att åka förbi Lasse som kontrast men den blir nog struken om jag inte hittar någon annan tolkning!!! Kram ;D

    SvaraRadera