19 juli 2014

268. Stål



9 kommentarer:

  1. men oj vad i bövelen är detta ;-)) ett smycke som du har hållit upp mot himlen....helt omöjligt att gissa....stål??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm...Ja, stål är det, det har jag kollat upp...Inte ett av mina smycken, men ett konsthantverk av större mått :) Absolut svårgissat!

      Radera
    2. Jamen då var jag inte ute och cyklade helt fel! ;-)))) skulle vara kul att se hela konstverket....

      Radera
  2. Spännande foto,...
    Anki F

    SvaraRadera
  3. Läckert!
    Min första tanke var... "Svenskt stål biter" - var inte det en slogan en gång?

    SvaraRadera
  4. Konstnären heter Xavier Veilhan och skulpturen heter The Shark och står i Pilane skulpturpark. Jag skall se om jag hittar ett foto på hela skulpturen och publicera i inlägget :)

    SvaraRadera
  5. Vass bild och vasst föremål :)

    SvaraRadera
  6. Så snyggt mot den blå himlen!

    SvaraRadera