5 juli 2014

249. Fascinerande



20 kommentarer:

  1. Åh så vackert! Soluppgång? Himlens skiftningar är verkligen fascinerande! De förra bilderna med dimman är också underbara, gillar särskilt den med billyktorna i fjärran :)

    SvaraRadera
  2. Wow! Vilka färger... vilken underbar bild!

    SvaraRadera
  3. Minst sagt!
    Vacker bild! Tänk att man aldrig tröttnar på solens upp- och nedgång!

    SvaraRadera
  4. Solens upp- och nedgång är fascinerande. Är jag ledig och har möjlighet går jag alltid ner till havet och tittar på när solen går ner på Marstrand.

    SvaraRadera
  5. Så vackert. Tänk att man blir aldrig mätt av att titta på vackra solnedgångar. Härliga färger.

    SvaraRadera
  6. Solen gör att landskapet glöder - otroligt fina färger!

    SvaraRadera
  7. Väldigt vackert ! Fantastiska färger.

    SvaraRadera
  8. Himmelskt så snyggt! ;-)

    SvaraRadera
  9. Underbara färger, ljus och dramatik i bilden. Soluppgångar och solnedgångar må vara banala motiv, men jag tycker de är fascinerande, åtminstone när de är så väl fotograferade som här :)

    SvaraRadera
  10. Vilka färger! Underbar bild! Snyggt! Många utropstecken blev det :)

    SvaraRadera
  11. Vackert, verkligen fascinerande!!

    SvaraRadera
  12. Så himla vackert och underbara färger!!

    SvaraRadera
  13. Jag kan skriva under på alla superlativer de andra skrivit. :) Bilden blev verkligen vacker och jag älskar solens upp- och nedgångar. Naturen fixar det mest otroliga tavlor helt utan att vi behöver göra nåt annat än att fånga den, precis som du gjorde.

    SvaraRadera
  14. Vad ska man Säga mer än alldeles alldeles underbar

    SvaraRadera
  15. Jag kan inte göra annat än att hålla med alla andra!

    SvaraRadera
  16. Tack för alla fina kommentarer :) Vad glad jag blir! Det är en solnedgång längs väg E20 i Västergötland :)

    SvaraRadera
  17. Uj uj så vackert fångat av dig!

    SvaraRadera
  18. Härligt med himlens molntussar och verkligen mycket skiftande i fotot! Där var du på rätt ställe med kameran!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  19. Vackert fångat och visst är det en fascinerande stund. Tänk att variationen är så stor.

    SvaraRadera