13 juli 2014

263. Dörrhandtag



9 kommentarer:

  1. Handtaget ser friskare ut en hela bilen sammantaget! :)
    Tänk att förfall kan vara så vackert ändå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är också så förtjust i rost och förfall på olika sätt. Oftast vackrare än splitter nytt!

      Radera
  2. Så du har också varit på bilkyrkogården i Ryd! Kommer några bilder därifrån hos mig också. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Jag har sett att flera av fotograferna i utmaningen varit där. Det var så inspirerande så att vi tog vägen om, på väg hem från Skåne. En liten omväg, men väl värt besöket. Ser fram emot att se dina bilder också!

      Radera
  3. Åh vad jag önskar att den där bilkyrkogården fanns närmare mig. Älskar förfall och rost. Toppenbild!

    SvaraRadera
  4. Snygg det är med rost! Har inte tänkt på det innan jag började att fotografera mera..

    SvaraRadera
  5. Vilket spännande ställe och en fin bild.

    SvaraRadera