3 mars 2013

71. I väntan på



17 kommentarer:

  1. Svar
    1. :D Det är skuggan av en grupp flickor (i strålkastarljus) i synkroniserad skridskoåkning som väntar på sitt resultat efter sin åkning :)

      Radera
    2. Det gör bilden ännu mer intresant. Det är väntan i dubbel bemärkelse. Ha en bra vecka! Full rulle fram till Påsk nu....

      Radera
  2. Det ser ut som en spökvandring med spöklik stämning, snyggt jobbat

    SvaraRadera
  3. Spännande bild - precis som första kommentaren här så gjorde den mig nyfiken. Alltid lika kul att titta in här!

    SvaraRadera
  4. Snyggt, grafiskt, välkomponerat!

    SvaraRadera
  5. Jätteläcker bild!

    SvaraRadera
  6. Spännande på många sätt!

    SvaraRadera
  7. Jag älskar foton på skuggor! Försöker själv då och då att fota både min egen skugga och andras. Tycker det ger en annan dimension och lite mystik nästan. Detta har du verkligen fått till här, jättesnyggt!

    SvaraRadera
  8. underbar mystik! gillar inramande formen och att första figuren vänder ansiktet uppåt. Suveränt!

    SvaraRadera
  9. Lämnar så mycket till betraktaren att fantisera kring! Superbt!

    SvaraRadera
  10. Så intressant nyfiken bli man jätte fin bild

    SvaraRadera
  11. Såg den gissa rätt! Följde dej på GPS;en igår, hahaa...! Underbar tolkning och du ser det var inte svårt med detta Tema! Slappnar man av finns det massa Temalösningar. Skall bara inte koncentrera på ett ord utan fota och se bilden som blev då kommer ordet. Hände mej igår då jag ville ett ord och mer än 100 men samtidigt fanns det ett för ett annat Tema där också. Samma objekt men 2 olika bilder och 2 temalösningar!!! Styrke Kram ;D

    SvaraRadera
  12. Trots att jag läst förklaringen till bilden upplever jag den som en väntan på att något omvälvande, kanske hemskt, ska hända. Kreativt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, samma här. Den känns illavarslande. :) Bra fotat -- hade aldrig kunnat gissa motivet!

      Radera