5 mars 2013

73. Smak



18 kommentarer:

  1. Ska man promtp stoppa i sig snacks så är det här en smak jag gillar. Intressant vinkel på fotot men påsen är så välkänd att man inte behöver se mycket av den innan den känns igen.

    SvaraRadera
  2. Helt i min smak, både påsens innehåll o själva bilden!

    SvaraRadera
  3. Ha, ingen dålig smak du hittat:-) den är också snyggt portätterad. Bra tolkat, ibland är det svårt att se det självklara när man försöker tolka de olika temana tycker jag.

    SvaraRadera
  4. läckert, en bild som både hörs och retar smaksinnet!

    SvaraRadera
  5. Vad gott, såna här jag fått smak för, det kan jag lova.

    SvaraRadera
  6. Smak absolut...dock inte i min smak. :-)

    SvaraRadera
  7. Mm gott! Och snyggt fotograferat.

    SvaraRadera
  8. En smak jag gillar, men i familjen är det bara jag som gillar dom så när jag köper får jag ha dom i fred :)

    SvaraRadera
  9. Hahaa... gäller passa på när man är affären! Bara lukten får mej att vilja klämma för näsan! Men din bild är härlig och påsen(påsarna) är så släta fortfarande och blir vackra på foto!!! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här växlar vädret från minut till minut och jag borde gå ut till Skotte!
      Och kameran har gått varm men förmodligen skall inget komma ut! Ibland är det inte lätt att sålla bort bilder eller hitta teman! Skulle lätt klara Utmaningen på mindre än halva tiden, suck! Sover bättre nu och väljer att inte vara inne så mycket! När det inte går att göra nått väljer jag snabbt stänga ner istället som förut jaga!
      Har två ord men inte fått bilden snygg utan blänk i bilden som jag inte vill ha eller inte tillräckligt skarp! Är också noga att jag själv inte kommer med i spegling men har ingen brådska med dessa ord!!! Bamsekram ;D

      Radera
  10. Bra bild !Och bra tolkat!

    SvaraRadera
  11. Smart och snyggt :) Som vanligt!

    SvaraRadera
  12. Ostkrokar smakar verkligen gott!

    SvaraRadera
  13. Mmmmmmmmmmmmmmmm GOTT!

    SvaraRadera
  14. Det var gott :D Men nu lär det dröja innan det blir en ny påse! Kraftfull smak!

    SvaraRadera