16 mars 2013

84. Fridfullt



15 kommentarer:

  1. Fantastiskt vackert fångat. Bilden andas verkligen fridfullt, undrar var hon är i tanken?

    SvaraRadera
  2. fångat i precis rätt ögonblick. Vackert

    SvaraRadera
  3. Vilken talande bild. Vacker tjej

    SvaraRadera
  4. När barn ligger & tänker sådär då skulle man vilja läsa tankar. Jätte fin bild och vinkel!

    SvaraRadera
  5. ....och kanske litet trött ;-)

    SvaraRadera
  6. Tack alla :) Den lilla fridfulla fina utstrålar alltid ett lugn och här funderar hon kanske på all musik hon hörde under kvällen :) Ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  7. Vilka fina färger och vilket fint motiv.
    Undrar var hon är i tanken... långt, långt borta, för länge, länge sedan...

    SvaraRadera
  8. Underbara färger och ett fantastiskt uttryck.

    SvaraRadera
  9. En söt liten dam som ser ut att ha finaste klänningen på sig. Kanske har hon varit på fest och ligger nu och funderar på vad hon varit med om. Sköna tankar verkar det som.

    SvaraRadera
  10. Finstämning Fridfull som fotot bara andas ordet! Undrar lite hur NÄRA du är på att fota dessa barnansikte??? För jag får bara grimaser då de ser mej fota! Nu till Påsk kommer mina 2 barnbarn och de brukar vara full karusell utom när de är ensamna med oss!!! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mina äldre brorsbarn grimaserar också :) Men de två jag har haft foton på här är så vana att jag alltid har min kamera nära och är gärna med på foton, så jag är cirka en halv till en meter ifrån vid bilder som denna! Kram :D

      Radera
  11. Lite eftertänksam pose! :) Bra bild till temat!

    SvaraRadera
  12. när det gäller barnporträtt med känsla - då är du oslagbar! Du måste ha väldigt god kontakt med barn!

    SvaraRadera