17 mars 2013

85. Klarna



22 kommentarer:

  1. Hur länge jag än tittar så klarnar det inte för mig. ;)
    Jag kan verkligen inte komma på vad det är för blad och buske du har fotat så fantastiskt vackert. Mycket fint med en vacker färgton och härligt ljus.

    SvaraRadera
  2. Härligt ljus i den bilden. Skönt när ljuset återkommer och solen börjar ge lite värme.

    SvaraRadera
  3. Oerhört vacker bild. Ser ömtåligt ut.

    SvaraRadera
  4. Mycket vackert med allt ljus fångat i bladet!

    SvaraRadera
  5. Klarna kanske ett ord jag borde använda imorgon! Då du redan SETT mitt Tema imorgon från insidan, hahaa.. Blev du nyfiken nu!!! ;D
    Undrar lite om din "blomma/blad" inte hade en annan färg från början och nu bara blivit mera genomskinlig med sina härligt ådror på bladen!!! Och att de sitter kvar på busken/träd nu när den Klarnat! Härlig Foto!!! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu är jag nyfiken :D Skall bli spännande att se! När det gäller blomman här ovanför, har jag själv inte aning om vad det är! Men den fångade min blick när jag promenerade förbi :) Tror du har rätt, att den överlevt vintern på något sätt!

      Radera
  6. Vackert, vilket ljus!

    SvaraRadera
  7. Oj så fint med det underbara ljuset på blomman, jättefin bild:)

    SvaraRadera
  8. Vilken underbar bild för dagen! Det finns hopp! Önskar dig en fin vecka.

    SvaraRadera
  9. Fint ljus! Lite vårstämning trots höstfärgerna :)

    SvaraRadera
  10. Väldans vackert. Sprött men vackert.

    SvaraRadera
  11. så väckert med lysande blomman vid sidan av mörka trasslet!

    SvaraRadera
  12. Så fint bladet lyser i ljuset mot den mörka marken.

    SvaraRadera
  13. Kan det vara ett övervintrat blad från daggkåpan? Formen liknar det i alla fall men storlek och färg kan ju vara något helt annat.
    Det blev mycket vackert att fota det i motljus så att nerverna kommer fram i det nästan genomskinliga bladet. Det gäller att ha fotoögonen på sig när man går i naturen vilket du tydligen har.

    SvaraRadera
  14. Det är så vackert med ådringar i blad. Jätte fin bild och att solen lyser så fint genom bladet! Bra tolkning.

    SvaraRadera
  15. Vackert, nästan genomskinlig.

    SvaraRadera
  16. Så fint med motljus. Vackert foto.

    SvaraRadera
  17. Så fint ådringen framträder i motljus!

    SvaraRadera