7 mars 2013

75. Ner


11 kommentarer:

  1. Så härligt det ser ut att åka där. Jag skulle gärna ta mej en tur nerför den backen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en härlig dag idag :D Vi var på skolutflykt med ett hundratal elever som slängde sig ut i backarna! De flesta nybörjare :) Det blev många glada skratt!

      Radera
  2. Var ni i Sunne eller??? Och hur gick det för FOTOGRAFEN hoppas hon också slängde sej nerför backarna! Ser ut att ha en härlig dag med lagom med folk i backen! Då förstår jag att du var trött då inte ALLA färgproverna var Metallic, hahaa..!!!
    Brukar oftast bli glada skratt när det gäller Göteborgare i backen! Den gången Gubben lärde sej med Göteborgsgänget var det en stackare som inte lyckades stanna förren långt ut på Bilparkeringen! Jag fick se film och Jisses vad rolig den filmen var och även han som försvann till Parkeringen!!! BamseKram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. God morgon :)

      Haha :D Jag var supertrött, fortsatte till modevisning, efter en heldag utomhus och var hemma sent efter en lång dag! Skall kika på färgproverna igen!

      Vi var i Isaberg, vid Hestra. De har 10 fina pister och ligger bara en och en halvtimme från Göteborg. Då behöver vi inte åka så hiskeligt tidigt från skolan :D

      Jag har en "frozen shoulder", min ena axelkapsel har skrumpnat och stelnat, vilket gör min vänstra axel lite rörelsehindrad, så jag vågade dessvärre inte åka. Det skall enligt prognosen läkas inom ett år, så jag hoppas kunna åka nästkommande år! För det såg helt underbart ut!

      BamseKram :D

      Radera
  3. Nedförsåkning och vackert väder *drömmer mig bort* ... och jag på verandan till restaurangen, tålmodig med en bok ;)

    SvaraRadera
  4. Perfekt tolkning...ner kommer man alltid ;-))
    Jo du nedför har jag åkt mycket - både i Sverige och Alperna. Nu är det ett antal år sedan jag åkte senast därför att jag har sådan värk att jag inte riktigt vågar. Blir fort trött i ben och fötter och då kan det gå illa. Men det är så underbart så förr eller senare försöker jag nog åka mitt sista åk!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig bild! Jättefin!

    SvaraRadera
  6. läcker bild med tuss-molnen och den spännande skuggningen i backen! Mest nyfiken är jag på färgskimret i höger nederkant: är det en skyddsängel?

    SvaraRadera
  7. Vi hade tur med väder och inga större skador, fast vi var så många! Så kanske var det en liten skyddsängel med oss :)

    SvaraRadera
  8. Ser superhärligt ut! Längesen jag hade möjlighet att åka utför...

    SvaraRadera
  9. Full fart neråt. Ser härligt ut men har aldrig själv vågat mig på såna höjder.

    SvaraRadera