12 mars 2013

80. Vimpel



14 kommentarer:

  1. Godmorgon! Här är full rulle då en Tjej kommit och försökt köra upp mej tidigt!!! Suck...

    Härligt vimpelspel i träden! Snyggt att du löste det lite annorlunda! Ser ut som du har sparat en rad i färg och resten tonat ner!!!
    Idag blir det svårt med foto då det snöar på bra så det blir mest Skotte!!! Bamsekram ;D

    Hade problem men såg pulkabacken direkt och sett sånt förr!!! ;D

    SvaraRadera
  2. Jätte fina färger och snyggt beskuret!

    SvaraRadera
  3. Du hittar verkligen det stora i det lilla. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  4. Tack! Det är taget i motljus, så färgerna blev lite bleka, men vimplarna var också lite slitna. Det är utanför ett buddhistiskt tempel här i Göteborg, så jag tror de hängt där, sedan firandet av nyår.

    SvaraRadera
  5. Fint! De ser ut att ha varit med ett tag och förgyllt sin omgivning :)

    SvaraRadera
  6. Väldigt vackert med de milda färgerna i kontrast til träd och himmel. En väldigt fin stämning i bilden:)

    SvaraRadera
  7. Vackra milda färger.

    SvaraRadera
  8. Jag tänkte fråga om du hade varit i Tibet på resa för där vet jag att man sätter upp dessa typer av vimplar, men så läste jag din förklaring och förstod. Det blev en vacker komposition.

    SvaraRadera
  9. snyggt! du har lyckats få till nåt läckert, trots alla trassliga grenar!

    SvaraRadera
  10. Snyggt med den lite grå bakgrunden och vimplarnas färger som kontrast.

    SvaraRadera
  11. Jag fick fundera en stund när jag såg bilden. Var det trosor som hängde men efter en stund insåg jag att det inte var det :)

    SvaraRadera
  12. Åh, jag tycker det är så fint med vimplar :)

    SvaraRadera