20 mars 2013

88. Ljus och skugga



11 kommentarer:

  1. Harligt med skuggan i vattnet och solljuset som tränger sej in och allt samlat på detta foto!!! Spegelbilden blir så perfekt på skugga och ljuset då vattnet är helt still! De ovanför vattnet är också i Ljus och Skugga helt perfekt! En skön Vårbild som dröjer ett tag till här, hoppas jag. Bamsekram ;D ;D ;D

    SvaraRadera
  2. Fin bild. Man saknar bandomen. Det hade varit roligt att leka där

    SvaraRadera
  3. Det här skulle kunna vara i mina hemtrakter, frånsett att det är barmark, och jag känner mig väldigt bekant med den där typen av natur och jag tycker om den.
    Ljuset återfinns både i spegelbilden och i skogen, liksom skuggan. En bild att tycka om.

    SvaraRadera
  4. Fint fångat med reflektioenrna i vattnet också!

    SvaraRadera
  5. Vacker bild med ljus och skugga. Tack för kommentar på min arkitekturbild. Jag var "hemma" i Göteborg i helgen och tog mig då över till Lindholmen. Jag blev väldigt förtjust i vad de har gjort där. Det ska tydligen vara ännu finare i Klippan, men jag hade inte tid att ta mig dit. Det får bli nästa gång.

    SvaraRadera
  6. Så fin bild med både ljuset och skuggorna och speglingarna. Vackert!

    SvaraRadera
  7. Ljus och skuggor strålar vackert i kapp mellan träden och i vattendraget.

    SvaraRadera
  8. Det gäller att ha ögonen öppna och se det vackra i vår natur!

    SvaraRadera
  9. mjuka, försynta skuggor i det grumliga vattnet. Så fina färgtoner, så vackert motiv av bara grenar - du har verkligen öga för naturens skönhet!

    SvaraRadera
  10. Snyggt med ljuset och skuggan och speglingarna

    SvaraRadera
  11. Ser ut att vara orörd natur här.

    SvaraRadera