3 apr. 2013

101. Bjudning



12 kommentarer:

  1. Ser härligt gott ut på bjudningen du var på! Hoppas du han njuta av allt det goda och denna bild frestar med efterrätten/kakan till kaffet!!! ;D

    Vädret har varit underbart och Internet totalt dött! Mina sista gäster åkte idag så nu skall jag bara vila mej någon dag och sen fortsätta med jobbet vi påbörja i helgen! Blev inte mycket vila utan full rulle hela tiden och hoppas jag slipper giftiga baciller från mina barnbarn denna gång förra gången var det illa i 4 veckor!!! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Påsktårtan var supergod till kaffet :D Och vädret har varit soligt och skönt här också. Jag har bara vilat, såväl ute som inne, med promenader, familj, vänner och god mat :) Hoppas du också får välförtjänt vila och slipper bacillerna!!! Stor kram :D

      Radera
  2. den kakan hade jag också gillat ;-)

    SvaraRadera
  3. Ja, jag kommer på direkten. Ser riktigt gott ut.

    SvaraRadera
  4. Mycket fint och gott. Jättesnygg skärpa på tårtbiten!

    SvaraRadera
  5. Hmm, vill ha. Får väl säga till kocken om det.

    SvaraRadera
  6. Fint fokus på tårtan, som verkligen ser ut att smaka gott.

    SvaraRadera
  7. Mums så gott. Den bjudning skulle jag gärna komma till;=)

    SvaraRadera
  8. Tack alla :) Det var en mycket god påsktårta!

    SvaraRadera
  9. Läcker oskärpa i bakgrunden.

    SvaraRadera