14 apr. 2013

115. Metallic





12 kommentarer:

  1. Häftig bild snyggt med regndropparna

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Härlig blåfärg och snyggt med regndropparna och reflektionen som ger skönt ljus i dropparna.

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt, och med den lilla solen i hörnet!

    SvaraRadera
  4. Snyggaste färgen(eftersom min bil också har den)

    SvaraRadera
  5. Snygg blåmetallic på bilen och färgen förstärks av alla vattendropparna som ger ett skönt blänk.

    SvaraRadera
  6. Metallic och blött. Synd att man inte få ta samma bild till två teman. Väldigt snyggt!

    SvaraRadera
  7. Många är glada för regn och kan nu elda i dina trakter! Har även förstått att blått är en storfavorit och här fånga du med vattendroppar på den blåa Metallicen! Jag fånga frusna sådana på Äldstas bil men hon kommer säkert själv med nått så den skippa jag! Tyvärr med det vädret blir det svårt att få glänsande bilder om man ger sej ut på vägarna! Såg frestande vägar men nästan tom tank och geggiga vägar så avstod jag! Åkte förra året på en underbar väg men jisses vad bilen såg ut efteråt!!! Bamsekram ;D

    SvaraRadera
  8. Tack! Ja, blått är en favorit :D Det här är min brorsbil, en av dem :)

    SvaraRadera