4 apr. 2013

103. Fullmåne



9 kommentarer:

  1. Vilka färger! Kul att se varianten av skymningsljus i stället för svart när det är fullmåne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Fotot är taget med mobilen i bilen. Ingen av mina kameror och jag kan ta fina månfoton, så det fick bli denna variant :) Ha en fin helg!

      Radera
  2. Otroligt vacker och stämningsfull bild. Vilka färger och vilket ljus.

    SvaraRadera
  3. Snyggt med en både solen och månen på bilden. Underbara färger.

    SvaraRadera
  4. Vilket vackert foto från fullmånen!

    SvaraRadera
  5. Underbart att se naturbilder fångade av dej! Läckert!! Ja jag har en måne denna månad med men ännu inte fått "den" jag sett och vill ha igen men det är 9 kvar i år!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  6. Tack! Skall försöka fånga den med min Nikon någon av de nio andra gångerna :D

    SvaraRadera
  7. Snyggt. Två flugor i samma smäll. Hi, hi

    SvaraRadera
  8. Vilken fin bild, både sol och måne och lite molnslöjor. Jag tycker om färgerna i bilden.
    För mig är den där gäckande månen inte helt samarbetsvillig, blir inte alls lika vacker på bild som jag önskar.

    SvaraRadera