18 apr. 2013

120. Italienskt



20 kommentarer:

  1. läckert! Älskar italienskt kaffe! Snyggt att det ligger nåt diffust framför en del av koppen!

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentarerna hos mig. Dessa godsaker hade jag inte tackat nej till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du tittade in här också! Det var goda desserter!

      Radera
  3. Elegant och italienskt! Och gott? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättegott! Båda :D Tog en smakbit på blåbärsbakelsen också!

      Radera
  4. Där kom den "Panna cotta" och den var helt rätt på runt fat som räckte till!!! Snyggt att du har behållit den Eleganta framför och visa den som ett alternativ! Jag skäms inte men jag hade tagit bägge frågan bara vilken som skulle få avslutas i gommen, hahaa... !!! Bamsekram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, där hade de ett passande fat också! Jag tog en rejäl smakbit på den ena och åt upp hela den andra :D Bamsekram och en skön fredag till dig!

      Radera
  5. Båda bilderna är som från en fotobok med desserter! Blev så snyggt när du lekte med båda delikata bakverken, förgrund, bakgrund. #nu sugen :)

    SvaraRadera
  6. Du bytte bara fokus. Nu blir jag verkligen sugen på både och.... Väldigt snyggt fotat igen.

    SvaraRadera
  7. Riktigt snyggt ser riktigt gott ut. Hade gärna varit med på den fikan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Nina :) Det var gott och en trevlig paus på fotopromenaden! Följ med någon gång!

      Radera
    2. Hade gärna gjort det. Lite långt bara😄men någon gång kanske Trevlig helg på dig.

      Radera
  8. Jag blir faktiskt mest intresserad av den vackert diffusa bakgrunden som ser väldigt spännande ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I bakgrunden är det en stoppad soffrygg (fäst direkt vid väggen) i ett svart skinnliknande material. Tror man kan se det när man vet vad det är! Trevlig miljö på det franska caféet med den italienska desserten Tiramisu!

      Radera
  9. Så mycket gott och frestande på dina två "godisbilder". Blir riktigt fikasugen.

    SvaraRadera
  10. Så smarta temabilder med bara ett omfokus!

    SvaraRadera
  11. Mmm! Kul att lyxa till det ibland! :) Bilden ger i alla fall en känsla av lyx!

    SvaraRadera