25 apr. 2013

127. Gytter



13 kommentarer:

  1. Stackars pall hur skall den bli fin med det Gytter av färg?! Är det så palleterna ser ut idag? Snabbtänkt tematolkning och vackert fångat!!! Ha en bra dag Kram ;D

    SvaraRadera
  2. Oj massor med färg. Blev ju en coll pall. Kanske cola byxor med om man sätter sig😄. Ha en fin dag

    SvaraRadera
  3. Läckert gytter! Välanvänd pall till någon konstnär kan tänkas.

    SvaraRadera
  4. En annorlunda palett och en bra jättebra lösning.

    SvaraRadera
  5. Tack för era kommentarer :D En konstnär vid Röda Sten här i Göteborg, använder denna pall som palett :) Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  6. Kul bild även om jag har svårt att förstå det praktiska med att använda en pall som palett. Tycker mig ana en pall till i bakgrunden som rönt samma öde. Det är säkert en konst i sig som jag bara inte förstår mig på. Men konst ska väl vara lite konstig så att man får gnugga geniknölarna ett tag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har också funderat på hur praktiskt det är med pallen...kanske om man sitter på en annan pall och målar på en stor duk, som står på golvet, lutad mot väggen. Ateljén tillhör två systrar med ofantligt många målningar stående längs väggarna. Det var ett intressant besök :)

      Radera
  7. åh, vilken härlig lämning efter lust och kreativitet! Har en konstnärskompis, som lät deltagarna ha färgen på plastfil o efter dagen skrapades filmen och de klippte se rutor att klistra på fönster! Görsnyggt!

    SvaraRadera
  8. Ett perfekt gytter! Pallarna är superfina och underbart att du fotat dom. Blir som ett konstverk av ett konstverk :) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  9. Haha, vilken toppenbild. Kan inte låta bli att tänka mig att någon råkar sätta sig på pallen... :D

    SvaraRadera
  10. Ja det där var ett gytter... kul bild, och säkert har många vackra tavlor kommit till där.

    SvaraRadera
  11. Härlig bild. Här syns det att kreativiteten blomstrar på mer än ett sätt :=)

    SvaraRadera
  12. Eftersom jag själv målar emellanåt så förstår jag att det kan vara skönt att slippa hålla i en palett....använda pall i stället är ganska smart av dem.

    SvaraRadera